Fullbokad dag

Vaknade för inte alls länge sen. Sandra ringde vid 10 imorse och berättade att hon inte mådde så bra och jag kände desamma så vi bestämde oss för att börja halv ett i skolan istället, en bra ideé för då kunde jag lägga mig och vila ytterligare. Det var riktigt bra för mig eftersom jag var trött efter gårdagen och nu känner jag mig faktiskt utvilad!

Denna dag bjuder på en skoldag till ungefär fem kanske, vi måste förbereda oss så gott det bara går tills imorgon då vi ska presentera vårt företag. Efter det ska jag, Camilla, Sandra och kanske Rarra (?) åka och kolla på Thererse för hon har en julshow i sin skola ska bli mycket roligt!

Kan bjuda på en bild på mig och Therese från i lördags!




Kommentarer
Postat av: Andrea

Naaaw! :)

Men jag tänkte smyga förbi och låna Sunes Jul, så jag ringer nog dig innan men är du inte hemma så kommer jag ändå MUAHAH!

2008-12-04 @ 14:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0