Fullbokad helg

Igår gick det mycket bra på vår företagspresemtation, förutom att vår låt som vi skulle ha krånglade. Alla var vi nervösa men det gick som sagt bra och jag är mycket stolt över oss!
På kvällen åkte jag med ett stort gäng till Ice för att fira systrarna Lind. Tyvärr så mådde jag inte så bra under kvällen (inte pga alkohol). Jag hade huvudvärk nästan hela kvällen men jag försökte stå ut ett tag för att inte gå hem alltför tidigt. Kvällen blev ändå trevlig eftersom det fanns så himla många man kunde prata med :).

Idag har jag och min syster varit en sväng i Väsby centrum för att slippa kaotiska Täby. Det blev en del inhandlat och jag är så gott som klar med mina julklappar, mycket skönt! Kvällen bär av mot Tallkrogen där vi ska passa vårt kusinbarn, Sixtus.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0