Helg

Nu var det helg igen och tiden går som vanligt hur fort som helst!
Igår blev det en lugn kväll med Idol-final och såklart vann Kevin, vilket alla redan visste. Alice var ifs väldigt bra men Kevin är ju made to be!
Denna dag har bjudit på lite jobb, där gick tiden inte fort och jag ska jobba samma tid imorgon. Men pengar får jag ju så jag får väl stå ut. På onsdag ska jag på "hjulfest" på macken, undrar hur det kommer bli. Jag och Jossan kommer väl stå i ett hörn och le eller nått haha,
Ikväll ska jag kolla på film med Therese och Sandra, vilken det blir vet jag inte än men Tette var sugen på någon julig film så vi får se.
Glad Lucia till er (eller vad  man säger)!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHAHA Hjulfest!

Det blir nog kul, god mat iaf. Om ni nu får det :D Jag får inget julbord förrns på julafton typ :(:(

2008-12-15 @ 14:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0