Jaja

Ännu en kort skoldag är över. Dagen började med bestygssnack vid 9, riktigt jobbigt att gå upp vid 8 eftersom jag gick och la mig vid ett igår. Vårat företag ligger bra betygsmässigt men vi har problem med vår leverantör vilket gör att vi inte kan börja ta upp beställningar, men vi får hoppas på att det löser sig snart!

Gårdagen var minst sagt intressant. Alltid lika kul att se alla lite glada i hatten, vissa drack ju lite för mycket måste jag säga men det var bara roligt. Det bjöds på god julmat, bra livemusik och även Sing Star och Guitar Hero. Jag kan ju säga att jag inte var så bra på Guitar Hero som jag trodde eftersom det fanns riktiga nördar som körde på expert som om de inte hade gjort något annat. Men Sing Star var jag riktigt bra på måste jag säga eller så var det de andra som var riktigt dåliga, det måste ha varit så.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHA, man behöver inte vara nörd för att spela på expert (A) dock har jag tappat mycket eftersom jag inte spelar lika ofta längre, men till jul KAAANSKE vi får nya world tour ;) då jäklar!!!!

2008-12-18 @ 16:36:00
Postat av: Jossan

Haha jo NÖRD :P

2008-12-18 @ 16:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0