Lång dag

Idag har jag och tjejerna i företaget jobbat som galningar i skolan och jag kan säga att det lönar sig. Vi får faktiskt mycket gjort när vi väl kommer igång. Vi jobbade så bra så vi bestämde oss för att ta sovmorgon imorgon, mycket skönt!!
På fredag ska vi presentera företaget för en jury och några till och då måste allt vara riktigt bra och vi måste vara väl förberedda. Jag längtar väldigt mycket tills den redovisning är slut för då är det inte långt kvar till lovet och vi har inte så jobbigt i skolan (hoppas jag).
Om ni vill veta mer om vårt företag klicka här!

Ikväll blir det bara en hemmakväll, skulle vilja träna men jag måste bli helt frisk först.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0