Måndag igen

Jag trotsade min förkylning och åkte till Lindholmen i lördags, det blev faktiskt en lyckad kväll. Bara glada miner från alla vilket är kul!! Dagen efter hade rösten försvunnit men annars mådde jag bra, kände mig dock lite handikappad utan min mobil som hamnade i toaletten under kvällen. Eftersom mobilen inte gick igång åkte jag med familj till Täby och köpte en ny. Eller köpte kan jag ju inte kalla det, jag förlängde mitt abonnemang och fick då mobilen för 0 kr.
Ska nu ha mobilen till 2011, känns som att det är en bra bit kvar tills dess! Undrar var man har hamnat då?!



Min nya mobil







 


Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHAHA! jajuste det minns jag ju :D klanarsle!

2008-12-01 @ 14:49:50
URL: http://mariaaaal.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha, man kan ju inte hålla reda på allt! :P

2008-12-01 @ 18:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0