BIO

Ännu en slapp skoldag har passerat, jag gick hem redan vid 12-tiden vilket var riktigt skönt!

Ikväll blir det bio med några tjejer, vilka är ännu osäkert. Vi ska se "Twilight", en vampyrfilm haha. Låter inte så bra men jag tror att den är det. Kolla in trailern! Lite konstigt, men den verkar ändå bra!

 


Egentligen var det Andrea som styrde upp biokväll ikväll med just den filmen. Jag var verkligen så taggad på bio ikväll och även Rarra var det. Andrea kommer då på att hon helt glömt bort att hon skulle bort på middag just denna kväll. Hon som så gärna ville se denna film frågar då om vi kan se den på måndag eller nått. Först går jag med på det, lite senare tar biosuget över och jag och Rarra bestämmer oss för att ikväll är det bio som gäller.

Förlåt Andrea men som sagt vårt biosug tog över, men självklart blir det en biokväll för oss också men då blir det av när någon riktigt bra film har kommit ut. Right!?

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha det gör inget. Jag ska se den på söndag ;)

Men ja, det måste bara komma ut lite fler filmer :S

Fast jag måste se nya Bond också...

2008-11-27 @ 09:55:02
URL: http://andreyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0