Rastlös redan

Mamma mia var sådär, verkligen inte så bra som många har beskrivit den. Jag skulle säga att den var bra och inte så mycket mer än det.

Jag mår mycket sämre än tidigare idag och så fort jag börjar må dåligt blir jag rastlös. Anledningen till det är att jag vet om att jag inte kommer orka göra så mycket och tanken av det gör mig rastlös. Det är inte meningen att jag ska vara sjuk!! Något som piggar upp mig en aning är att jag har paket som ligger och väntar på mig från ASOS, hoppas att allt är som jag tänkt.
Jag slipper även jobba här framöver, men det är både positivt och negativt. Det är väldigt många timmar som jag inte ska jobba och det betyder mindre pengar för min del. Men men, vad ska man göra? Jag orkar ju inte stå där och må dåligt heller.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0