Sjuk igen

Filmen var sååå mysig! Det var verkligen en perfekt film för kvällen. Det var en lagom dos av allt en film ska innehålla, men det jag älskade mest var den söta kärlekshistorian mellan huvudrollerna. Filmen rekommenderas alltså!

Självklart ska även min sjukperiod komma och det känns som att den är här nu. I natt vaknade jag av att det gjorde väldigt ont när jag svalde, inte alls kul. Duktigt som jag är svek jag inte mina företagsmedlemmar och pallrade mig till skolan ett tag ändå. Orkade inte vänta tills matten började så jag gick hem istället. På vägen hem hyrde jag "Mamma mia" som jag tänkte se på snart, hoppas på att den är så bra som alla säger.

Det värsta med denna dag är att jag ska jobba ikväll. Har försökt att hitta någon som kan jobba istället för mig, men det finns ännu ingen som har nappat. Snäääälla, kan någon jobba istället för mig så jag slipper!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Mamma Mia är rätt långtråkig... den borde varit mer händelserik och de borde inte ha varit så dåliga på att koreografera danserna. Musiken och Amanda (för att hon är så naturligt fin) är det enda som är bra tycker jag! ;)

2008-11-27 @ 16:19:08
URL: http://andreyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0