200209

Nu var det helt plötsligt sportlov och jag har avverkat en lång dag på mässan. Tänkte visa lite bilder från dessa två dagar.



Jag och Camilla i vår monter med vårt tyg



Montern under uppbyggnad



Godisskålen som gick åt väldigt fort. Är det för att vi ser så oskyldiga ut som folk vågar ta åt sig typ 20 godisar åt gången?!



Bokstavsuppsättning



Vi var tvunga att aktivera oss lite eftersom vi var där så sjuukt länge



Rarras fina hand med våra armband



Vår montern, fixad och klar :)

Vi är supernöjda med våra två UF-dagar och vi fick cirka 40 armband sålda.

Kommentarer
Postat av: juliairene

kul :D



http://lillmosan.blogg.se/2009/february/videoinlagg.html



rösta gärna på mig som veckans blogg där :)

2009-02-27 @ 17:25:23
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: UF

Hej! Jag och mitt företag ska på Uf mässan nästa vecka i Älvjö - men vi vet inte vad vi ska ha för material´i bokstäverna (för logga). Vad använde ni er av?

2012-02-13 @ 12:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0