Sophie Kinsella

Just nu så läser jag en superbra och rolig bok, "Mina hemligheter", skriven av Sophie Kinsella. Hon har även skrivit shopaholic-böckerna, jag har läst tre av dem men tydligen finns det en till. Måste köpa den! Dessa böcker är så otroligt underhållande och jag rekomenderar dem starkt till de som inte läser mycket eftersom de är väldigt lättlästa. Jag ligger bokstavligen och skrattar för mig själv åt dessa och det hör inte till vanligheten. Så läs dem!

Den första boken "En shopaholics bekännelser" ska även komma på film. Den har biopremiär den 20 februari i USA så vi får se när den kommer hit. Men om man tittar på trailern så blir jag lite tveksam, kan den verkligen överträffa boken? Tveksamt...




Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

Oftast brukar böckerna vara bättre än filmerna! (^^,)

2009-02-07 @ 22:08:39
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: steffi

du har blivit utmanad!:)

2009-02-08 @ 18:55:51
URL: http://karmaforever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0