Chris Brown

Skoldagen blev bara ännu segare då vi fick plugga på egen hand på internationella ekonomin och jag hade ingen lust att plugga då men jag var tvungen att stanna kvar till matte C lektionen som var i slutet av dagen. Hatar sega dagar!
Eftersom jag inte orkade plugga tidigare måste jag egentligen plugga nu, provet är ju imorgon! Men jag har rätt så bra koll skulle jag vilja påstå så jag kollar nog igenom det lite till och sen får det räcka.

Imorgon blir det i alla fall en rolig kväll då jag ska på Chris Browns konsert med Andrea och Ida. Vi beger oss vid 2-tiden ungefär eftersom Andrea är förälskad i Chris och har bestämt att vi ska stå längst fram. Vi får se hur det går med det, jag är inte direkt den typen som gillar att trängas, jag hatar det! Men kul ska det bli i alla fall!!



Nja, Andrea så snygg är han inte! ;D


Kommentarer
Postat av: Andrea

Du tycker det nu!!!!!

Jag vet att du vill ha honom innerst inne, äkta pojkvänsmaterial... bästa vän funkar inte, man kmr bli kär till slut. Han kan sjunga, han kan dansa OCH han har snygg kropp!!!!!

2009-01-24 @ 11:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0