Företaget

För er som undrar gick vi i företaget idag och pratade med rektorn om vårt förslag till alla hjärtans dag. Hon var mycket tveksam och hon hade inte direkt några bra argument för att vi inte skulle kunna få. De enda hon kunde säga var att skolan inte ville stödja något sådant och att vi skulle tänka större (?) och sedan skicka ett mail. Vi skickade då ett mail till henne där vi tänkte "större". Hon ska ta upp det med några andra under måndagen och så får vi besked på tisdag. Hoppas verkligen att vi får genomföra det annars är vårt företag så gott som kört!

Min fredagkväll ska då spenderas på jobbet, ska dit om en timme. Lite tråkigt faktiskt, plus att jag ska tillbaka dit halv 8 imorgon bitti. Gillar verkligen inte stängnings- och öppningspassen. Men Rarra har sagt att hon ska hälsa på så det får bli ljusglimten ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Hejsan jag undrar vart du har köpt dina ur snygga skor som är med på minoutfits.se



UR SNYGGA!!

2009-01-30 @ 20:02:58
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Andrea

Jag hälsade på också, helt oplanerat :D ;)!!!

2009-01-31 @ 13:19:28
Postat av: Bella

Okej dom är ur snygga! Det finns inga kvar :(

2009-01-31 @ 14:45:13
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Josefine

Ja, Andrea det var en trevlig överraskning ;D

2009-01-31 @ 16:15:42
URL: http://joossann.blogg.se/
Postat av: rarrra

hihi ja det e ju mitt bästa helgnöje :D

2009-02-01 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0