Ledigt

Idag var man då ledig, hur skönt som helst! Dagen började dock inte alls bra. När jag skulle ut och hämta posten halkade jag på min trappa som var gjord av is. Så nu har jag ett svidande skrapsår på armbågen och ett stort blåmärke i svanken. Kommer faktiskt att hoppa träningen pga detta, så ont gör det!
Utöver den här tråkiga incidenten så lyckades jag baka en kladdkaka åt Daniel och jag har även varit flitig och gjort lite läxor. Matteprov och inlämningsuppgift imorgon, suck! Men jag kan glädja mig själv med att jag bara har en lektion imorgon och på fredag :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ja forever 21 låter typ roligare... ska kolla webshopen om ja hittar nåt, men asså då borde man vara fler för frakten är SVINDYR!!!!!!! det blir ju dubbel, först den man betalar på hemsidan sen en ny när varorna kommit till sverige...

2009-01-29 @ 13:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0