200709

Oj oj oj, vad tiden rullar på! Kom hem från Gotland imorse och jag är fortfarande riktigt trött då jag inte kan sova överallt som vissa andra haha. Vi har iaf haft en sjukt bra vecka med många fina stunder :) Och allt är då tack vare Rarra som stod för både bil och boende, riktigt bra! Nu ska jag bara ta det lugnt veckan som kommer för resan tog på krafterna.
Jag har inte kunnat tagit en enda bild då min kamera la av första dagen men då är det tur att alla andra har med kamera :)
















Kommentarer
Postat av: Anonym

undrar vem som fick ta alla dessa bilder .. :D /T

2009-07-20 @ 22:03:24
Postat av: Rarra

hahaha jag ÄLSKAR varannan vatten bilden :D

2009-07-21 @ 01:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0