Fylld helg

Nu sitter jag här med en stor kopp te och är glad för att jag har fått sova ut. I helgen har jag jobbat hela 13 timmar och är mycket glad att det är över. Igår kväll var jag och kollade på bio, vi såg den nya filmen "Australia". Den var riktigt bra! Jag kan verkligen rekomendera den. Jag handlade även lite smått och gott, bland annat den där västen som jag visade här förut. Den fick jag inte i julklapp så jag fick jag köpa den själv. Jag måste också påpeka att mellandagsrea inte är för mig, jag klarar inte av att fightas med folk och rota i stora högar som bara ser ut som en stora högar med skräp. Jag har i alla fall hittat en mysig tröja på H&M för 79,50kr, det får duga.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0