Julavslutning

Då var äntligen höstterminen slut! Det har gått riktigt fort och jag antar att vårterminen kommer gå ännu fortare eftersom den alltid har gjort det och det kommer säkert dyka massor av roliga saker innan studenten.
Dagen har då bjudit på en massa dåliga uppträdaden, fika utan fika och en tripp till Täby. Jag är nu HELT klar med julklapparna då jag även har inhandlat julklappar till Daniels föräldrar. Jag blir riktigt sugen på att köpa saker till mig själv men min ekonomi tillåter inte riktigt det så istället önskar jag mig allt som jag ser. Jag hittade en skinnjacka på H&M som jag var tvungen att köpa för att jag vet att den tar slut annars men Daniel får betala den och ge den till mig i julklapp, haha! Jag hittade även västen här nedanför som jag hoppas att någon kan vara snäll och köpa till mig.


Kommentarer
Postat av: josefine

nää.. gud vad fin väst.. ;)

2009-01-06 @ 01:46:04
URL: http://stylebyjosefine.blogspot.com/
Postat av: Jossan

Tack så mkt! :)

2009-01-06 @ 12:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0