Ny vecka

Helgen var ju som sagt fullbokad, i söndags öppnade jag på macken. Tog det passet för att jag inte trodde det skulle bli så sent hos Sixtus men det blev det. Jag kom hem vid 12-tiden ungefär och var då inte så taggad på att ställa klockan på sju, men var ju tvungen. När jag hade jobbat klart var det dags att åka till mormor eftersom hon fyllde år. Där var det fullt med folk och släktingar som jag inte träffat på riktigt länge. Ganska trist eftersom vi inte fick plats och var tvunga att gå upp på övervåningen och kolla på tv. Passade ifs ganska bra eftersom jag var så trött.

Igår var det äntligen dags för träning har inte tränat på typ 2 veckor eftersom jag har varit sjuk. Jag tränade step och jag dog, nästan. Men skönt var det!

Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0