Segt

Dagen har varit ganska så seg.. Jag och Camilla skulle intervjua någon från Jehovas vittnen imorse för ett religionsarbete. Men några killar från klassen hann före och satt redan och intervjuade en kille. Suck sa vi och gick vidare till pingskyrkan där vi träffade en glad pastor som gärna ville bli intervjuad. Vi fick då gå till skolan och göra nya intervjufrågor. Vi ska dit igen och göra en filmintervju men den glada pastorn.
Jag och några tjejer gick sedan hem till mig för att kolla på Mean Girls även det i skolsyfte, nämligen religion.

Jag och Andrea tog sedan en tripp till Täby, men där blev inget inhandlat för min del. Andrea shoppade en present till en vän. Jag hittade faktiskt lite saker som jag ska önska mig, för inget ska inhandlas till mig själv innan julafton.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag köpte en P-böter också, den är jag mest nöjd med!

2008-12-11 @ 19:51:42
Postat av: Jossan

Ja det förstår jag verkligen. Ett riktigt kap!

2008-12-12 @ 11:28:48
URL: http://joossann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0