Tisdag

Just nu sitter jag och väntar på posten i hopp om paket. Jag har nämligen beställt hem Grey´s Anatomy säsong 2 från CDON. Jag fick säsong 1 i julklapp men det var bara två discar på den så den är färdigsedd och nu är man beroende. Det är ju så jäkla bra!
Igår fick jag H&M´s nya katalog på posten och jag fastnade direkt på ett par skor som jag bara ska ha. Jag har inte planerat att köpa de nu men jag ska så småningom. Hoppas bara inte att min vanliga otur kommr att drabba mig så att när jag väl har bestämt mig för att köpa dem är de slut. Jag menar jag kan ju inte köpa ett par riktiga sommarskor nu när det är minusgrader ute. Det får blir till påsk när vi ska till Qatar.



Vad tycks? Om ni vill se skorna bättre kan ni gå in på H&M´s webshop.



Kommentarer
Postat av: Therese

äntlgien har jag hittat hit:D

dom är sjukt snygga! ja vill ha dem bruna.. tror ja ska beställalte skit :D

PUSSS

2009-01-11 @ 13:23:16
URL: http://theresaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0