Yes or no

Dagen har varit väldigt slapp vilket jag tror att hela veckan kommer bli, superskönt!
Den började med lite Matte C vilket inte var så kul men inte heller så jobbig. Vi hade sedan en diskussion på psykologin om filmen Mean Girls. Det gick ganska bra måste jag säga, det ledde ju faktiskt till ett MVG i psykologi!! Tro det eller ej så fick jag även reda på att jag får MVG i filosofi, bra jobbat till mig själv måste jag faktiskt säga.
Jag, Camilla, Therese och Rarra åkte sedan till Täby för att kolla lite. Jag kom hem med kavajen som jag har på bilden här nedanför. Det är leopard i fodret och min fråga är ska jag behålla den eller ska jag lämna tillbaka den? (Får ursäkta för sämsta bildkvalitén och mitt stökiga rum i bakrunden)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Behåll den!

den var sjukt snygg:)

2008-12-15 @ 22:42:16
Postat av: Andrea

Ja mycket fin!

2008-12-16 @ 10:16:32
Postat av: Jossan

Tack så mkt! Är fortfarande på mitt funderarstadium men det här hjälper ju faktiskt :)

2008-12-16 @ 10:19:22
Postat av: Anonym

lämna inte tillbaka den! egentligen är leopard kanske inte det snyggaste materialet enligt mig men det var ju i en bra mängd :)

2008-12-16 @ 14:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0