En bra kväll

Vi åkte ju som sagt in vid 2-tiden , lite väl optimistiska med tiden måste jag erkänna. Eftersom vi var så hungriga åt vi direkt på något Kina-ställe, ingen höjdare faktiskt. Sen gick vi runt och kollade lite, jag fyndade en kjol på H&M för 150 spänn som jag kan visa sen. När vi kände oss nöjda med vår rundvandring var det fortfarande en del tid kvar. Vi tog då en fika och satte oss med en varsin tidning.
Det var insläpp vid 19.30 så vi gick ut för att ställa oss i kö lite innan det, och vad möts vi av? Jo, världens längsta kö! Vi tänkte att kön inte kan vara så lång så vi gick förbi hela och hittade oss en annan kö som var i perfekt längd. Puckon som ställer sig längst bak i den längsta kön säger jag bara! Men i alla fall så kom vi fram ganska fort. Väl inne var det inte alls så mycket folk som jag trodde vi ställde oss då i en ytterligare kö för att komma närmare och innaför "gallret". Vi insåg att köer inte är vår grej och trängde oss lite oskyldigt. Vi kom då in! Här är vi innaför "gallret" haha



Vi fick vänta en jädrans tid på förbandet som var inga andra än Crossfire, en rolig överaskning



Vi fick sedan vänta ytterligare en lång tid (kändes som en evighet) innan Chris anlände och då blev det livat!



Här stod vi fortfarande en bit bort. Från början stod vi ännu längre bort så dom bilderna blev inte så bra. Men vi kämpade oss igenom alla galningar och tillslut var vi så nära så det gick nästan inte att komma närmare. Men hjälp vad svettigt det var.







Vi tyckte ju att vi var nära tills han förflyttade sig till andra sidan och började dansa i bar överkropp, too bad!!



Det var i alla fall en riktigt bra kväll och jag måste ta tillbaka det jag sa innan, han var snygg! Har även en massa videos men jag har inte riktigt kläm på hur man gör för att ladda upp dem här så det får bli senare möjligen.




Kommentarer
Postat av: Andrea

Jossan jag är avis på din kjol!

Är du sugen på att byta den mot den jag köpte från Asos som var för liten för mig och min kurviga bakdel?!?! De e ju rätt lika, bara att min e beige under spetsen :D

2009-01-24 @ 16:14:35
Postat av: Josefine

Haha, jo kanske. Jag kan prova din kjol och se om den sitter lika bra ;P

2009-01-24 @ 16:42:44
Postat av: Andrea

Ja! Jag får komma nån dag när du kommit hem från skolan så kan vi kolla Chicy också ;);)

2009-01-25 @ 13:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0