Onsdag

Det blev inget stan idag i alla fall. Vi ska åka till staden på måndag istället.
Ikväll blir det Body Jam, det är världens konstigaste pass (det nya). Men det blir ganska kul ändå för att det är så knäppt. Hoppas bara inte att det var så fullt som sist. Blev riktigt irriterad senaste gången eftersom det aldrig är någon som vågar ställa sig längst fram. När jag då kommer in i salen finns det bara plats där fram och därför ställer jag mig där. Och vad händer då när passet har börjat och vissa fattar att de inte ser något där bak? Jo då går de fram och ställer sig antingen framför mig eller bara helt i vägen. Jag fattar inte, varför kan de inte bara ställa sig längst fram från början??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0