040309

En fullspäckad dag som började med en lektion 8.20 i skolan. Vi ska ha en redovisning imorgon som vi har gjort på två lektioner, så sjuukt lite tid! Jag och Rarra åkte sedan till mig och gjorde lite lunch då vi skulle gå på yoga vid 12. Efter yogan var det staden som stod på schemat. Ett mycket lyckat besök må jag säga. Jag gav ut hela 14 CV:n till olika affärer och kommer nu att hoppa till varenda gång något okänt nummer ringer. Några påsar fick även följa med hem men jag kan tyvärr inte visa vad som finns i dem än eftersom Daniel lånade min kamera imorse. Han kanske kommer hit ikväll men annars så får jag visa dem imorgon.
Hoppas att ni har haft en trevlig dag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0